0 mobile logo
Szállítási – Fizetési feltételek

Személyes átvétel

Szakértő kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, e-mailben vagy telefonon előre egyeztett időpontban és helyszínen, Szeged közigazgatási területein belül,  ahol személyes átvételre is van lehetőség.

A webáruházban leadott megrendelését 5 munkanapig tároljuk, ami kérésre hosszabbítható.

Fizetési feltételek

Előre történő banki befizetés:
Kedvezményezett neve:  Szalai Gergely
K&H Bank: 10402805-86766848-76771007
Közlemény rovatban kérném feltüntetni a megrendelő nevét és a rendelés számát.

Előre történő banki átutalás:
Kedvezményezett neve: Szalai Gergely ,
K&H Bank: 10402805-86766848-76771007
Közlemény rovatban kérném feltüntetni a megrendelő nevét és a rendelés számát.

Utánvét: A futárnak kell megfizetnie a teljes összeget a csomag érkezésekor. Lehetőség szerint olyan szállítási címet adjon meg, ahol a futár át tudja adni Önnek a csomagot.

Kiszállítás a GLS futárszolgálattal – Utánvét

Szeretné kényelmesen, otthonában átvenni a megrendelt terméket?

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi, munkanapokon.  Ha az utánvétes fizetési módot választotta, akkor a megrendelést követő 1 – 14 munkanapon belül adjuk át a csomagját a futárszolgálatnak. Az átadástól számított következő munkanapon szállítják ki a csomagját. Egyes esetekben a csomag feladást követő kiszállítás teljesítése több időt vesz igénybe, de a véglegesített megrendelés időpontjától számított 7 munkanapon belül legkésőbb megtörténik.

Kiszállítás a GLS futárszolgálattal – Banki átutalás

Banki átutalás vagy banki befizetés esetén, a várt összeg beérkezése után 1-14 munkanapon belül adjuk át a csomagot a GLS futárszolgálatnak. Az átadástól számított következő munkanapon szállítják ki a csomagját. Egyes esetekben a csomag feladást követő kiszállítás teljesítése több időt vesz igénybe , de a várt összeg beérkezésének időpontjától számított 7 munkanapon belül legkésőbb megtörténik.

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapokon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatást fog kapni a kiszállítást végző futárcégtől.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Rugalmas kézbesítés

Három kézbesítési kísérlet! A GLS futárszolgálat belföldön, általában a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, szintén kap e-mailes értesítést a címzett, mely tartalmazza a futár és a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát, illetve egy 3 órán időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett választhat az alábbi lehetőségek közül: kiszállítás új időpontban, kiszállítás egy másik címre, személyes átvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, csomag átvételének visszautasítása.